A jucat sau nu Marcel doar rolul de ispită? Maluma a dat cărțile pe față!

Data publicării:
Sursă foto: Captură video „un PODCAST mișto By Bursucu`”
Descriere foto: Sursă foto: Captură video „un PODCAST mișto By Bursucu`”

Ispita Marcel a dat cărțile pe față și a recunoscut dacă a jucat sau nu doar un rol de ispită în emisiune!

Invitat în cadrul podcastului „un PODCAST mișto By Bursucu`”, Marcel, ispita de la „Insula Iubirii”, a dat cărțile pe față. Acesta a vorbit despre emisiune, despre rolul de ispită, dar și despre relația pe care o are în prezent cu iubita sa, Armina, invitată și ea la podcast. Încă de la primele episoade ale acestui sezon din „Insula Iubirii”, Marcel, cunoscut drept Maluma, s-a apropiat foarte mult de una dintre concurente, Maria. Deși la început părea că și ea este atrasă de el, a ales să meargă la date-uri și cu alți băieți din vilă, să le acorde atenție și să își petreacă timpul cu ei, lucruri ce l-au deranjat pe Marcel. Cu toate acestea, bărbatul a continuat să îi pregătească micul dejun și să chiar să doarmă în living, pe canapea, pentru a fi cât mai aproape de camera ei. Telespectatorii l-au simpatizat pe Maluma încă de la primul episod. Nu doar grija și atenția pe care le-a acordat Mariei i-au impresionat pe oameni, ci și simțul umorului și replicile sale care au devenit virale peste tot pe internet.

„Eu am intrat ca rol de ispită”

După ce au văzut cât de afectat este Marcel de indiferența Mariei, telespectatorii au început să se întrebe dacă acesta joacă rolul de ispită sau chiar s-a îndrăgostit pe insulă. Părerile sunt împărțite, dar acum, Maluma a spus adevărul. La podcastul lui Bursucu`, bărbatul a lămurit lucrurile și a explicat oamenilor care a fost situația, de fapt. Acesta a susținut că, într-adevăr, a mers în emisiune ca rol de ispită, dar a vrut, în același timp, să le dea un exemplu celor de acasă și să le arate cum trebuie tratată o femeie. Marcel recunoaște că știa faptul că Maria nu va avea o relație cu el, ci se va îndrepta spre Alin, dar nu a vrut să renunțe la încercarea de a o cuceri.

„Hai ca să înțeleagă toată lumea acum. Eu am intrat ca rol de ispită. Eu mi-am dat seama că ea nu o să aibă nicio treabă cu mine, ci o să aibă treabă cu Alin. O să zic chestia asta de la bun început. Dar în schimb eu am vrut să creez o poveste și să fiu și un exemplu pentru lumea de acasă. Uite cum să te comporți cu o femeie, să nu renunți”, a declarat Marcel, la podcastul „un PODCAST mișto By Bursucu`”.

Te-ar putea interesa și: Maria de la Insula Iubirii, schimbare de look radicală! Concurenta e de nerecunoscut

„El s-a atașat foarte mult de femeia aceea ”

Invitată la podcast a fost și actuala iubită a ispitei, Armina. Cei doi formează un cuplu din luna aprilie a acestui an și sunt mai fericiți ca niciodată. La întrebarea pusă de Bursucu`, despre rolul de ispită al iubitului său, a decis să răspundă și ea. Aceasta recunoaște că Marcel s-a atașat în mod real de Maria pentru că e normal să creezi un atașament față de cineva cu care petreci atât de mult timp. De asemenea, Armina a dezvăluit faptul că modul în care bărbatul a abordat-o pe ea a fost total diferit față de cel de pe insulă. 

„Modul în care m-a abordat pe mine nu a fost la fel ca cel din emisiune. Și eu am rămas șocată. Modul lui de abordare cu mine a fost în felul următor: prietenesc. Să ieșim la început, să ne cunoaștem. Ne-am înțeles bine, eram mereu pe glume, râdeam. L-am cunoscut cum e el ca om în primul rând. După aceea cum e într-o relație. El s-a atașat foarte mult de femeia aceea cu care și-a făcut rolul de ispită. Pentru că e normal să te atașezi în ziua de astăzi. Te atașezi și de un câine de pe stradă”, a adăugat iubita lui Marcel, Armina.

Te-ar putea interesa și: Cine este ispita Marcel „Maluma” de la Insula Iubirii. Povestea impresionantă de viață a acestuia: „De la vârsta de 15 ani am rămas singur”

Youtube video image



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Loredana Tanase | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel