Aurelian Temișan și-a exprimat părerea desprea marea din România.
Mai multe persoane publice s-au arătat a fi extrem de dezamăgite de turismul românesc, de-a lungul timpului. Dintre acestea face parte și Aurelian Temișan, care dezvăluie motivele pentru care nu-și dorește să calce pe litoralul românesc. Problema nu stă în lucrurile pe care marea de la noi le oferă, ci în modul în care acestea sunt oferite turiștilor.
„Sunt supărat pe puținul care se oferă de către români, pentru români, în primul rând. Adică am ajuns la o performanță foarte mare cu cazările. Care mai de care la mare își construiește un hotel, îi dă o tentă personală, se fac tot felul de pensiuni. Deci, la cazări stăm bine, la servicii din afara hotelului, pensiunilor, și așa mai departe, avem o mare problemă (…) Nu cred că am învățat mare lucru”, a spus Aurelian Temișan la Antena Stars, citat de spynews.ro.
Trecând însă cu vederea lucrurile de mai sus, Aurelian Temișan spune că problemele nu se termină aici. Artistul detestă plimbările lungi pe falezele românești, chiar dacă acestea sunt pline de sute de turiști anula. Motivul este simplu, explică Aurelian Temișan. La noi în țară, toți proprietarii de restaurante se „întrec” prin melodii unii cu alții, motiv pentru care atmosfera devine una foarte obositoare, iar de relaxare nici nu mai încape vorba.
„Pe mine mă obosește să merg pe faleză, oriunde în orice stațiune, nu mai zic de stațiunile care sunt aproape moarte, unele dintre ele. Alea mai spre sud. Mă obosește să merg pe faleză și să aud în 100 m, 14 muzici diferite.
E ideea aia, că la terasa mea să ascult muzica mai tare decât de la teresa de lângă. Ai făcut o tură de faleză, ai obosit pentru toată vacanța. Numai relaxare nu e aia”, a concluzionat Autelian Temișan.
Vorbind la modul general de turismul din țara noastră, nici Dan Negru nu are prea multe cuvinte de laudă. Acesta împărtășește aceeași opinie cu Aurelian Temișan, spunând că România este „paradisul hotelierilor lacomi”. Acest lucru nu se întâmplă în alte țări străine, precum este Japonia, în care oamenii încearcă pe cât mai mult posibil să-și promoveze punctele turistice cât mai mult. România are ce să ofere, însă, la suprafață, mesajul este altul, consideră Dan Negru.
„Mă uit cu "ciudă" la Muntele Fuji. Singurul lor munte e un brand mondial doar pentru că japonezii au înțeles că publicitatea e abțibild pentru creiere. Noi nu avem abțibildul ăsta.
Ca să-l facă cunoscut, japonezii au cumpărat ani de zile publicitate de țară. Noi ne-am chinuit cu frunza logo de țară apoi i-am băgat in pușcărie pe ăia care au făcut-o și ne-am lăsat păgubași. Îl promovăm pe Dracula care e invenția unui scriitor irlandez, Bram Stocker.
La noi turismul e paradisul hoților, de la miniștri, la hotelierii lacomi.
Din singurul lor munte, Fuji, japonezii au făcut o legendă mondială.
Copiii lor învață la școală că țara lor e un arhipelag sărac, fără resurse și că doar oamenii pot face din Japonia o țară mare. Noi învățăm că avem o țară bogată, cu de toate, mare, munte, deltă. Nu ne învață nimeni cum să le merităm!”, a scris Dan Negru, pe rețelele de socializare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News