Regizorul Tudor Giurgiu și-a exprimat public părerea despre filmul „Teambuilding”.
Filmul „Teambuilding”, care prezintă printr-o satiră realitatea din marile corporații, a dat lovitura încă din prima zi de când a fost difuzat în cinematografe. Lansat la finalul lunii septembrie, comedia a adunat în sălile de cinema peste 980.000 de spectatori și a făcut încasări record de aproximativ 23 milioane de lei, potrivit cinemagia. La începutul acestui an, „Teambuilding” a reușit să obțină o nouă performanță. Acesta a fost introdus pe Netflix, unde în doar două zile a reușit și aici să cucerească topul celor mai vizionate filme. Văzând isteria care s-a creat în jurul acestui film românesc, regizorul Tudor Giurgiu și-a exprimat opinia public despre el, pe rețelele de socializare.
„Un prieten mă somează amical să-mi clarific poziția: pro sau contra Teambuilding. Pare o situație fără ieșire, efectiv nu am de ales. Io cred că e de bine. E moment istoric - după aproape 30 de ani, un film românesc face 1 milion de spectatori plătitori la cinema. Aici ar trebui să se termine orice discuție. Matei Dima, Cosmin Nedelcu, Alex Coteț și toți cei din echipa lor și-au propus să facă un film de public, să dea o lovitură de box-office, apelând la tot arsenalul de rigoare al genului. Cine minimizează sau ia în bășcălie efortul de a pune cap la cap un astfel de proiect (nu mai zic de riscurile financiare, banii fiind privați) se descalifică din start.”, a scris Tudor Giurgiu pe Facebook.
Te poate interesa și: Mircea Badea a spus ce părere are despre filmul Teambuilding: Sunt gata să admit public
Mai mult, regizorul este de părere că în spatele unui astfel de succes uriaș stă extrem de multă documentare, prin care să se atingă cele mai bune rezultate. Acesta consideră că este un real succes ceea ce s-a întâmplat cu „Teambuilding”, iar un astfel de film comercial este bine-venit, la o anumită perioadă. Totuși, acesta nu și-a încheiat recenzia fără a scoate în evidență și faptul că mai există loc și de anumite îmbunătățiri.
„Sunt ani de zile de lucru, de căutat formule, de încercat marea cu sarea. Boom-ul ăsta nu a apărut de nicăieri. E foarte bine că avem și filme comerciale de succes, după cum e de apreciat că filmele românești de autor continuă să fie căutate și vândute pe plan internațional. România era cam singura țară din regiune unde filmele autohtone se regăseau rar în clasamentele de final de an și diversitatea de genuri sau de conținut era non-existentă. Altfel, gusturile nu se discută, există telecomandă dacă vreți să schimbați canalul (sau filmul). Platformele de streaming, de la cele mari până la boutique-ul nostru de la TIFF Unlimited, au o ofertă generoasă pentru toate gusturile. Zău că nu văd unde e problema… PS Da, ar fi tare de tot dacă următoarele filme comerciale ar propune povești tot mai bine închegate, mizanscene și filmări mai deștepte care să iasă din zona care funcționează pe YT. Mai e de lucru, asta e clar.”, a continuat regizorul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News