Dan Negru, nemulțumit de Autostrada Soarelui: „E ticsită de reclame. N-am văzut nici măcar un indicator turistic”

Data publicării:
Sursa foto: Dan Negru, Instagram
Descriere foto: Sursa foto: Dan Negru, Instagram

Dan Negru se află în drum spre mare, de unde le-a transmis și un mesaj fanilor săi, cu privire la neregulile pe care le-a observat pe autostradă.

Nu trece aproape nicio zi fără ca Dan Negru să posteze pe rețelele de socializare, acolo unde își spune părerea cu privire la anumite subiecte la zi sau cu privire la mai multe lucruri prin care trece în viața personală. Chiar dacă a făcut praf în repetate rânduri turismul românesc, Dan Negru nu exclude litoralul românesc de pe lista destinațiilor sale de vacanță, mergând deja de câteva ori anul acesta la mare. Totuși, de data aceasta, celebrul prezentatorul nu a mai găsit nereguli în plajele sau hotelurile stațiunilor pe care le frecventează, ci în Autostrada Soarelui, drumul care duce în fiecare an spre mare.

“Am plecat spre mare în dimineața asta. Autostrada care duce spre litoral e ticsită de reclame: unde te uiți, stânga, dreapta, vezi doar panouri publicitare la jocuri de noroc, la poker, la magazine, la orice!

N-am văzut, în schimb, nici măcar un indicator turistic care să te trimită la zonele turistice de aici și sunt multe.

Poți să ajungi de aici ușor la Adamclisi, la cetatea Capidava, la Peștera Sfântului Andrei, acolo unde a poposit unul din apostolii lui Iisus: Andrei.

Drumul către succes și drumul către eșec arată la fel. Niciun indicator turistic pe Autostrada Soarelui care duce spre litoral, deși Dobrogea e plină de atracții turistice”, a spus prezentatorul în filmarea postată pe rețelele sociale.

Citește și: Dan Negru lansează acuzații dure, după incendiile din Grecia: „Dau foc pădurilor ca să-și extindă acolo hotelurile”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ???????????? ???????????????????? (@negru_dan)

Minusurile pe care Dan Negru le-a găsit la litoralul românesc

Chiar dacă și în trecut recunoștea că se întoarce pe litoralul românesc de fiecare dată cu drag, așa cum a făcut și de această dată, Dan Negru vorbea recent despre lucrurile pe care nu le suportă, când ajunge în una dintre cele mai populate și celebre stațiuni din România. Nu este vorba de locuri sau de spațiile de cazare, cât despre lucrurile care  se promovează și oamenii care mai merg acolo doar pentru aparențe, lasă el de înțeles.

„Îmi este drag litoralul romanesc, mă întorc acolo cu drag. Și dacă noi toți suntem pe online arătând nereguli, nu le arătam cu ura, ci de dragul de a ne întoarce la normalitate, nu de altceva. Nu mă pricep eu la litoral, la turism, bănuiesc că litoralul de anul acesta, Mamaia, trage ponoasele anilor care au trecut. Vine decontul în care tu băgai preturi mari.

Și televiziunile astea promovau. Când dădeai drumul la televizor, la știrile de la orice ora, erau cei care umblau cu șampania, pe mine că om normal, mă speriau. De ce m-aș duce eu să văd toți cocalarii care umbla cu șampania. Asta era asocierea cu Mamaia. Mă speria pe mine. Mai bine mă duc în Grecia, în Bulgaria, pe unde o fi. Te speria să vezi toate fetele alea care stăteau, toți oamenii cu șampania', a susținut Dan Negru, potrivit kanald.ro.

VEZI și: Dan Negru, reacție acidă după eșecul lui David Popovici de la Campionatul Mondial: „Nici spaniolii nu l-au iertat pe Nadal”

Comparație între Japonia și România

Dan Negru a călătorit foarte mult în această vară, iar drumurile l-au purtat până în Japonia. Prezentatorul de la Kanal D a fost fascinat de tot ce a putut să vadă în această țară asiatică, care știe extrem de bine să-și promoveze toate valorile, spre deosebire de România.

„Mă uit cu "ciudă" la Muntele Fuji. Singurul lor munte e un brand mondial doar pentru că japonezii au înțeles că publicitatea e abțibild pentru creiere. Noi nu avem abțibildul ăsta.
Ca să-l facă cunoscut, japonezii au cumpărat ani de zile publicitate de țară. Noi ne-am chinuit cu frunza logo de țară apoi i-am băgat in pușcărie pe ăia care au făcut-o și ne-am lăsat păgubași. Îl promovăm pe Dracula care e invenția unui scriitor irlandez, Bram Stocker. 
La noi turismul e paradisul hoților, de la miniștri, la hotelierii lacomi. 
Din singurul lor munte, Fuji, japonezii au făcut o legendă mondială. 
Copiii lor învață la școală că țara lor e un arhipelag sărac, fără resurse și că doar oamenii pot face din Japonia o țară mare. Noi învățăm că avem o țară bogată, cu de toate, mare, munte, deltă. Nu ne învață nimeni cum să le merităm!”, a scris Dan Negru, pe rețelele de socializare. 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play



pixel