Grupul Dogan Media International îşi dezvoltă operaţiunile pe piata media din România: Kanal D2, o noua staţie generalistă, va emite din 2 aprilie!
Astăzi, 1 martie, Kanal D împlineşte 16 ani, iar vedetele staţiei şi intreaga echipă din spatele camerelor de filmat au motive de bucurie şi sunt recunoscători milioanelor de telespectatori care au fost alături de Kanal D pe parcursul acestei călătorii extraordinare. A fost o perioadă plină de provocări şi de reuşite, în care echipa Kanal D şi-a îndeplinit misiunea nobilă de a oferi publicului experienţe unice, entertainment de calitate şi informaţie relevantă, la cele mai înalte standarde tehnologice.
Dogan Media International a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu lansarea staţiei Kanal D, iar în cei 16 ani şi-a consolidat poziţia, devenind un Grup multimedia integrat, un adevărat centru creativ ce oferă conţinut diversificat, disponibil pe medii diferite de acces şi prezentare: TV (Kanal D), Radio (Radio Impuls) şi Digital (site-urile kanald.ro, stirilekanald.ro, wowbiz.ro, kfetele.ro, radioimpuls.ro şi canalale de YouTube cu un conţinut video exclusiv WOWNews şi TheXclusive).
Transferul anului: “Bravo, ai stil!” va fi difuzat la Kanal D2, din 2 aprilie, de la 19:00
De ziua Kanal D, Dogan Media Internaţional face un pas strategic, lansând o nouă televiziune generalistă, Kanal D2. Noul post TV va emite full HD din 2 aprilie, odată cu lansarea noului sezon al show-ului inspiraţional “Bravo ai stil!”, cu o ediţie specială, in premieră, duminică, de la ora 19:00.
Statia Kanal D2 va veni cu o alternativă de programe pentru publicul larg, cu producţii originale, entertainment de calitate şi informaţie utilă.
“Ne bucuram mult să venim cu veşti bune, mai ales în această zi specială. Kanal D2 va emite începând din 2 aprilie, va fi o televiziune generalistă, cu o adresabilitate naţională. <Bravo, ai stil! >, o emisiune fanion, cu un succes uriaş, va face parte din grila de programe a Kanal D2. E un transfer important, strategic, care are legatură şi cu poziţionarea noului post TV. Ne dorim să aducem în faţa micului ecran, la Kanal D2, un public eterogen, activ, dinamic, căruia îi vom oferi diversitate, conţinut fresh într-o abordare proprie, aşa cum l-am obişnuit. La 16 ani de Kanal D, le mulţumim atât telespectatorilor, cât şi partenerilor noştri, ei ne-au inspirat să fim tot mai buni în ceea ce facem zi de zi”, a spus Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News