Denisa Tănase a dezvăluit secretul succesului. Artista a ajuns să câștige bani grei din afacerea cu parfumuri.
Denisa Tănase a lăsat succesul muzical pentru cel în lumea afacerilor. Blondina a pornit de la dorința de a avea propriul ei parfum, a văzut potențialul și a decis că este cazul să investească timp și bani în ideea ei. Acum a ajuns să aibă 41 de magazine și o cifră frumoasă de afaceri.
Denisa Tănase lucrează alături de soțul și sora ei și spune că totul se îndreaptă spre mai bine. În plus, artista are două apartamente în Dubai și își dorește să își extindă afacerea și pe zona de beauty.
Denisa Tănase spune că a renunțat la multe pentru a se ocupa de business. Aceasta a limitat ieșirile cu prietenii și familia, ba mai mult a avut perioada când nu a dormit 72 de ore.
„Am sacrificat partea de timp pentru mine. Care nu mai există. Momentele cu familia, cel puțin cu ai mei – că acum sunt norocoasă că pe soră-mea o am lângă mine că muncim împreună și suntem împreună des. Momentele cu prietenii pentru că n-am mai fost atât de disponibilă. Ei m-au înțeles cu toții. Dar nu am mai alimentat relațiile de prietenie așa cum o făceam înainte.
Cea mai lungă perioadă în care n-am dormit? Hmm… fară să dorm deloc… 72 de ore. În rest am mai avut perioade lungi, dar și cu “mai fur 2 ore”, “mai fur 3 ore de somn”. În avion… pe unde prindeam…”, a spus Denisa Tănase pentru CIAO.RO.
Denisa Tănase spune că oamenii confundă de cele mai multe ori veniturile unei companii cu banii pe care îi au proprietarii în conturile personale. Chiar dacă firma merge bine, aceasta preferă de cele mai multe ori să investească în dezvoltarea afacerii.
„Este amuzant că oamenii nu fac diferența între cifra de afacere a firmei și banii tăi din contul tău de persoană fizică. Business-ul nostru a crescut realmente de la zero și a crescut organic. Fără să atragem investitori, fără să facem credite.
Și atunci tot profitul l-am redistribuit în creșterea firmei. Pentru că altfel n-am fi putut să vorbim despre această creștere. Așa că milioanele de euro pe care unii cred că eu le am în buzunar, ele se regăsesc în fiecare magazin deschis. În fiecare produs nou lansat, în fiecare om în plus angajat în echipă, în softurile pe care le dezvoltăm și cu care lucrăm intern. Și-n tot ceea ce facem… până la urmă.
Și canalizam către această creștere a firmei. Și așa este și sănătos. Se spune că e bine în orice business, ca în primii 5 ani, să reinvestești profitul. Ca să-l ajuți să crească, să fie solid”, a mai spus vedeta.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News