DJ-ul Silviu Andrei critică una dintre cele mai cunoscute bănci din țară: „Nu înțeleg logica. E aberant”

Data actualizării: | Data publicării:
Sursă foto: Captură foto Facebook Silviu Andrei
Descriere foto: Sursă foto: Captură foto Facebook Silviu Andrei

DJ-ul Silviu Andrei, probleme cu una dintre cele mai mari bănci din România! Acesta acuză că nu își poate accesa propriii bani.

Silviu Andrei, Radio Host la Virgin Radio România, a postat un mesaj, pe pagina sa de Facebook, în care își arată nemulțumirea față de cei de la Raiffeisen Bank. Acesta a povestit o întâmplare petrecută chiar ieri. Banca i-a blocat cardurile, conturile și aplicația de banking, fiind astfel în imposibilitatea de a realiza orice plată. Motivul i s-a părut unul revoltător. Banca solicita reactualizarea datelor, în condițiile în care actul de identitate aferent contului încă are valabilitate. În plus, Silviu Andrei a povestit și cum a decurs discuția cu operatoarea care i-a preluat apelul, un alt motiv de revoltă pentru el. După aproximativ 20 de minute de așteptare și multe întrebări de siguranță, apelul se oprește brusc, iar după ce sună înapoi, operatoarea îl anunță că este nevoie să reia întreg procesul. Cu toate acestea, DJ-ul a recunoscut dezamăgit că nu va alege o altă bancă, toate fiind la fel de neprofesionaliste, din punctul său de vedere.

„Azi, Raiffeisen Bank mi-a blocat cardurile și conturile persoană fizică și juridică, aplicația de banking și m-a lăsat practic într-o incapacitate de plată totală dintr-un motiv aberant. Reactualizarea datelor. Păi, dacă aveți în profilul meu actul de identitate care are valabilitate încă 2 (doi) ani, ce trebuie să mai actualizăm? Nu înțeleg logica. E aberant să-i tai unui om accesul la propriii bani din asemenea motive. Poate am o urgență, poate trebuie să mă duc la medic, să plătesc carburant, să duc un bătrân la medic, să mănânc, orice. Ce este această aberație cu "reactualizarea datelor" și acest tip de pertinență? E vacanță, cine vine din vacanță să își reactualizeze datele la bancă, date care sunt aceleași și în vigoare. Ah, iar operatoarea, senzație. După 22 de minute de așteptare și zeci de întrebări de siguranță se oprește apelul din senin, că așa e la ei, suni mult, răspund greu și se "întrerupe". Ea, drăguța, mă sună înapoi și spune: "Știți, ca să putem continua apelul trebuie să urmam din nou pașii procedurii întrebărilor de siguranță. "Pe bune? Zici că jucăm în filme cu proști. În fine, ideea e că băncile te pot faulta când vor ele și cum vor ele. Postarea asta nu e are scopul de a-i leza pe lucrătorii din banking ci de a sesiza o aberație a unui sistem bancar. Mulțumesc, Raiffeisen Bank , am simțit încă o dată grija pentru client. Rămân tot la voi că în banking sunteți toți o apă ș-un pământ”, a postat Silviu Andrei, pe contul său de Facebook. 

În comentarii, oamenii s-au plâns și ei de situații asemănătoare cu aceeași bancă și chiar cu altele. Mai mulți urmăritori i-au făcut o serie de recomandări, iar alții i-au povestit întâmplările pe care le-au avut la rândul lor: „La fel am pățit și cu Unicredit si cu BT. La mine partea proastă a fost că mi-am dat seama într-o vineri pe la 18 când am rămas blocat în benzinărie și nu am rezolvat nimic până luni la prânz”, „Fugi la altă Bancă”, „Și ING a făcut aceeași “ operațiune”. Rezultatul ? Nu mai sunt client, mi-am anulat cardul gold!”.

Te-ar putea interesa și: Horoscop marți, 20 august 2024. Daniela Simulescu despre zodia care are de învățat lecții pe plan financiar



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Loredana Tanase | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play



pixel