Dorian Popa a împărțit shaorma gratis în București, pentru o zi.
Dorian Popa nu se oprește din a-și surprinde fanii. După ce cunoscutul cântăreț și vlogger a dat lovitura în imobiliare, acum acesta s-a orientat către un nou business, care pare a fi tot unul de succes. Acesta a investit într-un cunoscut lanț de shaormerii din Capitală, unde și-a creat chiar și propria delicatesă: shaorma Hâtz. Solistul și-a informat fanii în urmă cu mai mult timp de acest detaliu, însă le-a promis acestora și faptul că se vor putea bucura de o shaorma gratis, în prima zi a deschiderii noii locații. Zis și făcut! Cântărețul a inaugurat pe 17 septembrie restaurantul de tip fast food și a invitat toți bucureștenii să vină să savureze o shaorma după propria rețetă, dar chiar și să facă o poză cu el sau să obțină un autograf. Din imaginile virale care circulă în mediul online, se pare că oamenii au fost extrem de receptivi, întrucât coadă care s-a format în fața fast-foodului era formată din mii de oameni. Artistul le promite celor care nu au avut șansa să ajungă la eveniment că vor mai avea loc astfel de inițiative curând.
Rețeta de shaorma creată de Dorian Popa poate fi picantă sau nepicantă și conține: usturoi, ketchup, maioneză picantă, ardei iuți, castraveți murați, ceapă, roșii, salată de varză, cartofi prăjiți, lipie colorată.
„Avem cea mai bună shaorma din București, cu cartofi prăjiți naturali. Nu am cuvinte să descriu recunoștința pe care o am, pentru ce a fost la lansarea shaormeriei. Vă mulțumesc din suflet și astfel de evenimente vor deveni o rutină.”, a spus Dorian Popa pe rețelele de socializare.
Dorian Popa este unul dintre cei mai apreciați vloggeri din țara noastră, depășind numărul de două milioane de abonați, atât pe Youtube, cât și pe Instagram. Acest lucru îi generează și venituri extrem de mari, venituri pe care artistul le-a dezvăluit, într-un interviu recent acordat în exclusivitate pentru Spectacola.
"Vă pot dezvălui orice. Cred că sunt printre primii influenceri care v-a arătat că nu are nicio perdea, nicio inhibiție, pentru că nu fac nimic ilegal. Veniturile sunt în felul următor: dacă vorbim de vizualizări, venit provenit numai din platformele sociale, aici cifrele sunt mai mici, pentru că România fiind mai la "coada vacii", suntem foarte prost plătiți, față de restul Europei și atunci, o medie lunară, pe Youtube ar fi un 6.000-7.000 de dolari numai din vizualizări, iar din publicitate, din content, reclame, veniturile cumulate Instagram, Youtube și celelalte platforme eu pot avea luni în care produc și 20.000 de euro, separat de cei de vizualizări, și pot avea luni în care produc și 50-60.000 de euro.", a dezvăluit Dorian Popa, pentru Spectacola.
Pe lângă social-media, Dorian Popa a intrat și în lumea afacerilor, construindu-și propriul cartier rezidențial. Tot recent, acesta ne povestea cum vor fi livrate locuințele către viitorii proprietari.
"Lucrurile la mine în ogradă încă se desfășoară bine, Hâtz Residence se apropie de finalizarea primelor 6 case. În momentul de față suntem la finisaje, ne ocupă de gletuirea pereților, după care o să venim cu pardoseala, plus băi, după care vom mobila, pentru că Hâtz Residence va fi vândut la cheie. Este o supriză pe care încerc să le-o fac clienților, să le ofer case la cheie, la preț de case construite fără mobilă. La mine acasă am intrat cu șantierul, pentru că-mi doream să-mi pun la punct curtea, nu e un secret faptul că din cauza climei, curțile din România se deteriorează mai repede decât în zonele cu climă mediteraneeană. Motiv pentru care, am avut de pus câteva bucăți de gresie, pardoseală, am reîmprospătat și piscina.", spunea artistul.
Oracolul vedetelor. 20 de întrebări pentru Dorian Popa EXCLUSIV
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News