Audienţa galei premiilor Oscar a crescut pentru al doilea an consecutiv, cu 18,7 milioane de telespectatori care au urmărit în direct triumful peliculei "Everything Everywhere All At Once", a anunţat luni televiziunea ABC, relatează AFP.
Aceasta reprezintă o creştere cu 12% faţă de ceremonia din 2022, care a avut în prim plan scandalul provocat de Will Smith după palma aplicată comediantului Chris Rock care făcuse o glumă despre craniul complet ras al soţiei sale, Jada Pinkett Smith.
Prin urmare, revenirea continuă lent pentru premiile Oscar, care au înregistrat cea mai scăzută audienţă în timpul pandemiei.
În 2021, gala Oscar a înregistrat o scădere de peste 50% a audienţei sale, cu doar 9,85 milioane de telespectatori, în raport cu cea din 2020, când show-ul a fost vizionat de 23,6 milioane de telespectatori.
Anul acesta, revenirea comediantului Jimmy Kimmel, un pariu sigur ca maestru de ceremonii, şi prezenţa unui film inovator precum "Everything Everywhere All At Once", alături de blockbustere precum "Top Gun: Maverick" şi "Avatar: The Way of Water", au lăsat loc de speranţe pentru recâştigarea interesului publicului pentru gala premiilor Oscar.
Această tendinţă ascendentă reprezintă o veste bună pentru organizatori, în condiţiile în care de ani de zile, ceremoniile de premiere au încercat să atragă la fel de multă atenţie ca odinioară, în faţa concurenţei platformelor de streaming şi a reţelelor sociale.
Audienţa de duminică rămâne însă a treia cea mai scăzută din istoria ceremoniei.
Cea de-a 95-a ediţie a premiilor Oscar, care a inclus recitaluri susţinute de Rihanna şi Lady Gaga, a fost în general apreciată de critici.
Ceremonia s-a transformat într-un triumf pentru "Everything Everywhere All At Once", care a câştigat şapte premii Oscar, inclusiv pentru "cel mai bun film" şi "cea mai bună actriţă" Michelle Yeoh, relatează Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News