”Înțelegând pielea, poți să faci și un produs bun”. Emanuela Gheorghiță: Combină frumusețea unei femei cu frumusețea științei

Data publicării:
FOTO: Freepik @halayalex
EXCLUSIV
Descriere foto: FOTO: Freepik @halayalex

Emanuela Gheorghiță, doctorand și deținătoarea unei companii de cosmetice, a vorbit la Mi-Th Influencer despre produsele create și care concurează cu game de lux recunoscute la nivel internațional.

Emanuela Gheorghiță, doctorand, a vorbit la Mi-Th Influencer de la DC News și Spectacola despre primii pași în domeniul cosmeticelor, unde produsele sale se află în concurență cu cele din gamele de lux.

”Am urmat Facultatea de Farmacie, iar pasiunea mea a fost pentru chimie, care m-a adus aici, în zona cosmeticii. Chimia și feminitatea, chimia și frumusețea, acestea m-au făcut să iubesc cosmetica și să nu rămân în zona de laborator și de cercetare pe alte arii.

Mama mea este profesoară de chimie și de mică mi-a plăcut să studiez în laborator, mi-a spus cum stau lucrurile cu reacțiile chimice.

Mi-a părut foarte rău deoarece având o anumită orientare religioasă nu am putut să particip la anumite olimpiade, la școală, pentru că erau în zile în care nu puteam participa, dar am reușit la una care a fost într-o altă zi, am luat și loc, iar cumva munca mea se valida în exterior. 

Am urmat Facultatea de Farmacie, apoi un Master, cu trei ani de specializare în formulare cosmetică, iar acum sunt doctorand în cadrul Facultății de Farmacie, în secțiunea biologie - plante, exact ce îmi place mie”, și-a început expunerea Emanuela Gheorghiță, în cadrul emisiunii Mi-Th Influencer de la DC News și Spectacola.

Emanuela Gheorghiță: Combină frumusețea unei femei cu frumusețea științei

În baza studiilor, tânăra creatoare de produse cosmetice a reușit să obțină produse marcă de lux și care, potrivit realizatoarei emisiunii, Thea Haimovitz, ar urma să se ”bată pe raft” cu produsele consacrate.

Întrebată unde se află în competiție cu mărcile renumite, Emanuela Gheorghiță a afirmat că ”nu mi-am pus problema”, dar că produsele create de compania sa se vor afla pe ”rafturile de skin care high end, care combină frumusețea unei femei cu frumusețea științei. Avem în plan să intrăm în saloanele estetice de lux, dar și într-o clinică dermatologică. Încă nu avem un plan să intrăm în duty-free, ci avem această viziune de saloane de lux, clinici estetice și visăm să intrăm și în medicine”, a mai spus Emanuela Gheorghiță.

Emanuela Gheorghiță: Înțelegând pielea, poți să faci și un produs bun

În ceea ce privește gama pe care compania Emanuelei Gheorghiță a creat-o, ”aceasta a venit dintr-o dorință de a avea ceva bun, acum 7-8 ani. Primele versiuni de cremă sunt destul de rudimentare, chiar mă uitam pe rețete și vedeam evoluția rețetei mele de acum 7 ani și cea din prezent.

A pornit de la un efect, acela de anti-aging, dar s-a îmbunătățit foarte mult, din dorința de a crea ceva ce eu aveam nevoie și îmi doream să fie, ceea ce am învățat la Facultatea de Farmacie. Asta mi-am dorit, să scot ceva, nu că nu ar fi existat pe piață, dar am dorit să îl creez eu. 

Ca gamă este anti-aging, care se referă atât la agingul atât extrinsec, cât și intrinsec, pe baza de sinteza de colagen. (...) Citeam cât de frumoasă este structura pielii, care este structura 3D, așa poți face și un produs foarte bun. Citind mult despre piele, înțelegând pielea, poți să faci și un produs bun, din punctul meu de vedere”, a mai spus Emanuela Gheorghiță.

Mai multe în video:

Youtube video image



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Sonia Baciu | Categorie: Sanatate


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel