Îți aduci aminte de cea mai virală fetiță din lume? Fața ei este un meme și acum! Uite cum arată la 14 ani

Data publicării:
Captura Instagram
Descriere foto: Captura Instagram

Deși adolescenta este rar recunoscută în public în prezent, imaginea ei ca un copil mic „neimpresionat” continuă să circule pe internet. În era rețelelor sociale, puține imagini s-au răspândit atât de mult precum fața faimosului copil din scaunul auto, al cărei aspect sceptic și lipsit de entuziasm este folosit în continuare ca un simbol al ironiei, judecății și altor sentimente similare.

Peste un deceniu mai târziu, Chloe Clem nu mai seamănă cu fetița de 2 ani cu dințișori rari, surprinsă pe bancheta din spate a mașinii părinților. Acum, la 14 ani, ea s-a transformat complet și a depășit imaginea care a consacrat-o în online drept personajul „Side Eyeing Chloe”.

După o experiență furtunoasă cu faima, schimbări bine-venite și o reflecție asupra ce înseamnă să devii viral, viața s-a schimbat și pentru mama ei, Katie Clem.

Într-un interviu exclusiv pentru PEOPLE, Katie spune că această călătorie a fost „o experiență fascinantă”, văzând cum imaginea fiicei sale a intrat în istoria internetului. Totul a început în 2013, când o captură de ecran dintr-un videoclip de familie de pe YouTube a devenit virală. Videoclipul, intitulat „Lily's Disneyland Surprise... AGAIN!”, arăta reacțiile contrastante ale celor două fiice, Chloe și Lily, la vestea că nu vor merge la școală, ci la Disneyland. În timp ce Lily, de 7 ani, a izbucnit în lacrimi de bucurie, Chloe, aparent neimpresionată, a fost surprinsă cu o privire neutră și o ușoară grimasă.

2. Captura In... (whatsapp-image-2025-01-20-at-12-42-00-1_42004000.jpg)

Videoclipul a atras rapid atenția, dar mama lor nu bănuia amploarea pe care avea să o ia situația. În doar câteva săptămâni, imaginea lui Chloe s-a răspândit pe Tumblr, unde Katie a descoperit că fiica ei devenise un fenomen online. „Când am văzut fața lui Chloe peste tot pe Tumblr, am fost șocată”, spune Katie.

La scurt timp după ce videoclipul a fost încărcat, familia a început să fie recunoscută, iar Chloe, care avea doar 2 ani, era abordată de oameni pentru poze. Această expunere a transformat complet viața familiei. Katie și soțul ei, David, au reușit să monetizeze imaginea iconică, semnând parteneriate cu mari companii precum Google Pixel și vânzând NFT-ul imaginii originale pentru aproximativ 74.000 de dolari în 2021.

Acum 10 ani, eram foarte săraci”, spune Katie. „Banii obținuți ne-au ajutat să supraviețuim: chirie, facturi, mâncare. Am reușit să ieșim din situații dificile și să investim pentru viitorul lui Chloe.

Faima lui Chloe a depășit granițele SUA, devenind o celebritate în Brazilia, unde a avut două vizite sponsorizate de Google. „Oamenii din Brazilia sunt obsedați de Chloe. Era pe panouri publicitare peste tot în São Paulo”, își amintește Katie.

Pe măsură ce popularitatea familiei a crescut, vlogurile lor de pe YouTube au atras sute de mii de abonați. Totuși, după 2020, familia a redus semnificativ numărul postărilor, punând pe primul loc bunăstarea copiilor. Katie recunoaște că, la început, nu le-a cerut consimțământul fetelor pentru a apărea în videoclipuri, dar, în timp, a devenit mai conștientă de impactul expunerii asupra lor.

Inițial, totul părea distractiv. Dar când am observat că entuziasmul copiilor scade, am știut că trebuie să ne oprim. Era important să le respect limitele”, explică ea.

Astăzi, familia Clem privește cu recunoștință și realism experiența lor cu faima, recunoscând atât avantajele financiare, cât și provocările care au venit odată cu statutul de celebrități virale.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Dana Mihai | Categorie: International


Get it on App Store Get it on Google Play



pixel