Cristina Bâtlan, una dintre „leoaicele” de la Imperiul Leilor, a povestit din ce a făcut primii bani.
Femeia de afaceri care acum învârte sute de mii de euro a făcut primii bani într-un mod neașteptat. În perioada liceului, sătulă să le dea raportul părinților pentru banii cheltuiți, Cristina Bâtlan s-a angajat ca vânzător de ziare, începând astfel prima ei aventură în lumea businessului.
„Mi-a plăcut să fiu activă și să mă implic. Cel mai tare am urât să dau socoteală pentru banii pe care îi primeam de buzunar, așa că îmi plăcea să primesc bani de buzunar, dar nu îmi plăcea să fiu întrebată: „ce ai făcut cu banii?' Și atunci, ca să evit acest subiect, îmi propuneam să și câștig bani. Așa că primul meu job a fost să vând ziare. Și am vândut ziare o zi și a fost foarte tare și acea zi pot să o iau cu mine și să o transport în toată experiența mea de astăzi.„, a declarat Cristina Bâtlan pentru Unica.
VEZI ȘI: Cristina Bâtlan, DIVORȚ după 26 de ani de căsnicie: Am aflat după cinci ani că eram înșelată
Femeia de afaceri spune că acest job a fost o experiență din care a învățat foarte mult. Chiar dacă nu a durat foarte mult, a reușit să-i insufle și mai puternic dorința de a face bani, astfel că următoarea provocare, aceea de a vinde cărți, a pregătit-o pentru lumea businessului de azi.
„A fost o lecție enormă și importantă pentru mine, că am luat contact cu strada, mi-am învins frica, mi-am învins ego-ul pentru că nu era de nasul meu să vând ziare, părinții mei nu îmi dădeau voie să fac asta. Însă, cum au plecat în weekend, cum eu m-am dus și am vândut un ziar de teatru, adică un ziar de artă. Eram în liceu, cred că eram în clasa a 9-a. După care am ajutat un tânăr care și-a creat un business cu vânzare de cărți și împreună cu el și cu alți oameni am creat o echipă care căuta cărțile care lipseau din colecțiile clienților. Am creat un sistem prin care acești clienți erau anunțați când găseam cărțile. Am creat un business aproape de la zero, pe ideea celui care crease business-ul și mi-a plăcut și asta, a fost un alt antrenament.', a mai continuat Cristina Bâtlan.
VEZI ȘI: Cristina Bâtlan, dezvăluiri emoționate despre divorț: ‘’Am simțit că mi s-a rupt sufletul în două’’
Deși a învățat să stăpânească temeinic lumea banilor, Cristina Bâtlan spune că încearcă să nu intervină foarte mult în deciziile financiare ale fiului său, considerând că și acesta trebuie să își construiască propria sa experiență legată de business.
'Fiul meu nu e fiul risipitor, dar nici foarte atent cu banii și cu investițiile pe care le face cu banii pe care îi câștigă. Încă mai avem mult de lucrat la asta, dar cred că are nevoie să își facă propria experiență și de aceea intervin foarte puțin, pentru că, ori de câte ori încerc să îl dirijez îmi spune: „mama, cum erai tu la vârsta mea?' Și eu răspund: „Adi, ai dreptate, fă ce vrei!'.', a conchis Cristina Bâtlan pentru sursa menționată mai sus.
Numele Cristinei Bâtlan se asociază astăzi cu un brand pe care l-a pus pe picioare și care a cunoscut un succes enorm. În prezent, acesta este cunoscut drept cel mai important brand de încălţăminte realizat de o echipă românească.
Pasiunea pentru lumea fashionului, cea care i-a marcat viața și a transformat-o în ceea ce este astăzi, i-a fost insuflată de bunica ei, care iubea nespus de mult moda, mai ales pantofii.
Încă de la 19 ani, Cristina Bâtlan s-a gândit că-și dorește propria afacere mai mult decât o diplomă, iar urmărind acest vis, în 1995, împreună cu soțul ei, Roberto Bâtlan, au reușit să pună bazele unei afaceri cu materiale textile. Inițial a fost vorba de o fabrică de genți, care mai apoi s-a transformat în brandul de astăzi.
An de an, afacerea a crescut, iar astăzi are peste 600 de angajați, două fabrici şi 28 de magazine în toată ţara. Cifra de afaceri a magazinelor se ridică la suma de 16 milioane de euro.
Pentru realizările sale, Cristina Bâtlan a fost inclusă de mai multe ori în Topul Forbes al celor mai influente femei din România.
Astfel, Cristina Bâtlan a fost opțiunea evidentă pentru a face parte din juriul emisiunii „Imperiul Leilor” de pe Pro Tv, unde, din 2020 și până în prezent, este business angel, având misiunea să găsească idei bune, în care merită investite sume importante de bani.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News