Maria Dragomiroiu și Sanda Ladoși au avut parte de un eveniment foarte neplăcut. Cele două artiste au avut clipe de coșmar.
Un coșmar s-a abătut asupra Mariei Dragomiroiu și Sandei Ladoși în timpul călătoriei lor recente în Nürnberg. Cele două soliste s-au deplasat în oraș pentru a susține un concert, dar la întoarcerea acasă au avut parte de o surpriză neplăcută. Zborul lor a fost anulat de mai multe ori din motive tehnice.
Artistele au fost nevoite să rămână blocate în Germania, alături de alți 148 de pasageri, timp de nu mai puțin de două zile. Situația a fost cu atât mai dificilă cu cât fiecare încercare de a-și relua călătoria a fost întreruptă de noi anulări sau întârzieri.
Această nefericită întâmplare a adus disconfort și frustrare atât Mariei Dragomiroiu cât și Sandei Ladoși, care au fost nevoite să rămână departe de casă și să facă față unei situații imprevizibile și stresante. Cu toate acestea, speranța că vor putea reveni acasă în cele din urmă le-a oferit un strop de alinare în acele momente dificile.
„A doua zi, iar au venit la aeroport, au făcut din nou toate formalitățile și s-au urcat iar în avion. Dar surpriză, din nou nu au plecat! „Nu știm dacă plecăm azi sau nu dacă mergem iar la hotel. Ne plimbă ca pe oi. De ieri (n.r. 3 iunie), de la ora 4 dimineața, trebuia să plecăm. Am urcat în avion, dar a apărut o eroare la computer. Am stat o oră în avion. Era cald, copii mici care plângeau. Au zis să ne ducem la un hotel și să venim la 5 dimineața. Ne-am trezit cu noaptea-n cap, am urcat iar în avion și când au pornit motoarele a apărut, din nou, acea eroare. Suntem tot aici la aeroport și nimeni nu ne spune nimic. Ce să spun, este foarte obositor, nu e deloc ok să ne facă așa ceva. Este umilitor pentru că nimeni nu spune nimic! S-a mai întâmplat și alaltăieri, nu s-a putut zbura. E o aiureal totală, o degringoladă! Nu știe nimeni dacă plecăm sau nu, suntem 148 de persoane, mulți cu copii mici. Nimeni de laaceastă companie aeriană nu vine să ne spună, așteptăm”, a declarat Maria Dragomiroiu, la Romania TV.
Întâmplarea neplăcută din Germania a adus o nouă perspectivă asupra naturii imprevizibile a călătoriilor și a provocărilor cu care se pot confrunta artiștii în timpul turneelor lor. Cu toate acestea, Maria Dragomiroiu și Sanda Ladoși au demonstrat puterea lor de a face față și de a rămâne optimiste chiar și în fața unor circumstanțe dificile, reprezentând astfel adevărați profesioniști ai industriei muzicale.
„Bine că am ajuns cu bine. Noi nu am mers la hotel, ne-am dus la cei care ne-au invitat să dormim. Înțeleg că la ceilalți pasageri le-au asigurat hotelul. Asociația de acolo de la festival, cei care ne-au invitat, ei pot să ceară despăgubiri pentru că ei ne-au cumpărat biletele.
Am ajuns după 24 de ore, dacă puteți să vă închipuiți! Atât ne-au ținut și nimeni nu știe să-ți dea o informație măcar! E o sfidare la adresa pasagerului, compania s-a întins prea mult. Ne-a adus de dimineață, la ora 6 la aeroport. Am plecat cu același avion pe care l-au reparat. Ne-au urcat din nou în el, au adus echipă de la Budapesta să-l repare.
Până la urmă, pilotul și cu un mecanic neamț au rezolvat problema. E bătaie de joc! Toate zborurile de la compania asta au avut azi întârziere”, a declarat, Bebe Mihu, impresarul și soțul Mariei Dragomiroiu, revoltat, pentru Click!
„Confirmăm că zborul W4 3102 de la Nurnberg la București Otopeni, din 3 iulie, a fost reprogramat pentru 4 iulie, deoarece aeronava care opera zborul a trebuit să fie supusă unor verificări tehnice neplanificate. Pasagerii au fost informați despre situație și li s-au oferit cazare și vouchere pentru alimente, conform regulamentului. Pe 4 iulie, aeronava avea în continuare nevoie de verificări tehnice, astfel că zborul a fost amânat din nou. După ce a fost repusă în folosință, aeronava a decolat și a aterizat la București la ora locală 16:50. Compania aeriană își cere scuze pasagerilor afectați de această situație și reamintește că siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa și că face tot ce îi stă în putință pentru a evita și reduce întârzierile”, au precizat reprezentanții companiei, pentru Click!.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News