O invenție numită "branza regelui" a creat agitație printre numeroși influenceri online, aceștia fiind amăgiți să facă promovare pentru ceva ce nu există.
"Asta cu influencereala nu numai că este de interes în România, dar e și generatoare de venituri uriașe. Cum să te uiți pe instagram la influencerii lui pește, de ce să te uiti când ei prestează doar o infinită pauză publicitară, este ca și cum te-ai uita la televizor și nu poti vedea o emisiune, o știre, un film, vezi non-stop spoturi publicitare. N-au conținut, în afară de "Aveți un cod de reducere", în sfârșit, cum a reușit un tânăr să păcălească niște influenceri să promoveze un produs care nu există, mai exact, brânza Regelui Carol al III-lea! Nume din online, Ana Morodan, să fim serioși, cu toată dragostea, nu e Einstein, dar are sute de mii de fani, mă depășește", a spus Mircea Badea în emisiunea În Gura Presei.
Andrei, autorul păcălelii, spune că a vrut să arate ce ușor dau crezare aceștia unei țepe și cum promovează produse îndoielnice. Unul dintre cei care a vorbit cu patos despre brânza produsă într-o mănăstire imaginară pentru o curte regală care nu există l-a numit pe regizorul farsei infractor.
Citește continuarea pe DC News.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News