Oana Roman sare în apărarea Alinei Ceușan și critică postarea făcută de actrița Oana Pellea: „Cam așa funcționează un om civilizat și educat”

Data publicării:
Sursă foto: Captură foto Instagram Oana Roman/Alina Ceușan/Oana Pellea
Descriere foto: Sursă foto: Captură foto Instagram Oana Roman/Alina Ceușan/Oana Pellea

Oana Roman a condamnat mesajul pe care Oana Pellea l-a scris despre influencerița Alina Ceușan, după ce aceasta a posta o fotografie în care stătea cu picioarele pe balustrada unei loje din Teatrul Odeon.

După ce Alina Ceușan a postat în mediul online o fotografie în care stătea cu picioarele pe balustrada unei loje dintr-un teatru din capitală, mai mulți oameni au criticat-o și au acuzat-o de lipsă de educație și bun simț. Oana Pellea a postat un mesaj pe rețelele sociale în care a condamnat gestul influenceriței, iar de aici a pornit un întreg val de comentarii jignitoare la adresa acesteia.

Cu toate că Alina Ceușan a fost aspru criticată pentru comportamentul său, au existat și persoane care i-au luat apărarea și au considerat că gestul ei nu a fost unul atât de grav. Printre acestea se numără și actrița Ada Galeș, care a postat un mesaj în care a le-a transmis oamenilor să încerce să nu mai lase comentarii negative la adresa cuiva pentru că acest lucru nu face bine nimănui.

„Cam așa funcționează un om civilizat și educat”

Oana Roman a postat și ea un videoclip pe pagina sa de Instagram în care a comentat scandalul în care influencerița este implicată. Vedeta a declarat că, într-adevăr, Alina Ceușan a greșit, dar consideră că soluția nu este în niciun caz să fie jignită și umilită. De asemenea, Oana Roman a spus că ar fi fost mult mai adecvat ca influenceriței să i se explice de ce gestul său a fost unul greșit, ci nu să se arunce în ea cu jigniri și cuvinte urâte.

În plus, Oana Roman a spus că nu i s-a părut tocmai potrivit faptul că Alina Ceușan a declarat că unui influencer îi este greu să își ceară scuze. Vedeta consideră că ar trebui să fie o normalitate ca o persoană publică să recunoască atunci când a greșit și să vină cu scuzele necesare, asumându-și comportamentul nepotrivit.

Te-ar putea interesa și: Hype Fox, iubita ispitei Andi de la Insula Iubirii, pusă la zid pentru comportamentul pe care l-a avut față de un taximetrist. Ce mesaj a postat influencerița

„S-a inflamat Instagram-ul și Facebook-ul și televiziunile și ziarele că un influencer a făcut o greșeală în domeniul bunelor maniere. Da, a făcut o greșeală, destul de urâtă. Dar, dacă răspunsul la acea greșeală este să aruncăm cu noroi, să o facem în toate felurile, să o călcăm în picioare, să o înjurăm, să o umilim, să îi spunem: „Bă, țăranco, dar tu știi cine a stat acolo, tu știi ce e ăla un teatru” și să o facem în toate felurile…Mă scuzați, dar nu suntem cu nimic mai presus decât greșeala pe care făcut-o ea. Reacția civilizată, educată și cu bune maniere ar fi pur și simplu să îi spunem în mod civilizat că a făcut o greșeală pe care ar fi frumos să o repare. Cam așa funcționează un om civilizat și educat.

Deci nu suntem cu nimic mai presus dacă ne comportăm ca niște animale sălbatice, ca niște primitivi care înjură și se dau mari. Putem săi îi spuneam: „Fată, uite, ai greșit. Nu trebuia să faci lucrul acesta. Știi că în public nu pui picioarele sus nicăieri. Ai grijă data viitoare sau repară și cere scuze”. Ce însă nu mi-a plăcut a fost în răspunsul ei, pentru că în răspunsul ei a spus că unui influencer îi este foarte greu să își ceară scuze.

Nu, un influencer, tocmai pentru că este influencer, dacă greșește flagrant, nu trebuie să îi fie greu să își ceară scuze. Trebuie să fie un lucru normal, de bun simț, să își ceară scuze, să își asume o greșeală. Că hate-ul l-a primit aiurea, cu asta însă sunt de acord”, a spus Oana Roman, pe pagina sa de Instagram.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Loredana Tanase | Categorie: Vedete

Get it on App Store Get it on Google Play