Pasiunea transformată într-o afacere. Emanuela Gheorghiță: Mi-a reușit acest lucru. E un trio perfect

Data publicării:
FOTO: Freepik @senivpetro
EXCLUSIV
Descriere foto: FOTO: Freepik @senivpetro

Emanuela Gheorghiță a vorbit la Mi-Th Influencer despre un ”trio perfect” pe care l-a obținut prin crearea unei creme de lux.

”Unul dintre lucrurile pe care le-am urmărit la cremă, fiind și o cremă de zi, a fost să fie și un fel de primer. Noi ne machiem în timpul zilei, iar când îți aplici o cremă trebuie să intre foarte bine în piele și să îmbrățișeze foarte bine fondul de ten care vine ulterior. Și mi-a reușit acest lucru, căci se îmbună foarte bine crema cu pielea și cu fondul de ten, este un trio  perfect”, a explicat Emanuela Gheorghiță, CEO Cosmetrice, în cadrul emisiunii Mi-Th influencer de la DC News și Spectacola.

Întrebată cum a dezvoltat brandul, de la idee până la lansarea acestuia, Emanuela Gheorghiță a afirmat că soțul său a fost cel care a făcut parte din ”piatra de temelie” a companiei, văzând potențialul pe care îl avea acest hobby.

”Soțul meu a crezut foarte mult în mine, el a venit cu ideea de a pune pe picioare acest  brand și văzându-mă cum prepar creme pentru cunoscuți și văzând că oamenii îmi tot cereau creme.

Practic, la mine a început cu ideea de a crea rețete, iar soțul meu a văzut un business în acest hobby al meu. Și ce este cel mai frumos decât să lucrezi ceva ce îți place?

Soțul mi-a transformat hobby-ul într-un business care mă satisface. (...) Cu foarte mare susținere, atunci când eu nu pot să zic că sunt o stană de piatră. Femeia din mine este o stană de piatră când are și un soț pe măsură”, a mai spus Emanuela Gheorghiță.

Creatoarea de creme de lux: Știam din start ce produs voi scoate

”Brandul s-a creat, ușor, treptat. Am dus rețetele la certificare, am făcut testările dermatologice, testările clinice, am văzut ce rezultate prezintă. În toată construcția brandului am fost singuri, de la ingredientele active, de la furnizori, până la rețete.

Soțul, arhitect software, se ocupă de site și tot ce ține de site. (...) Pentru recipient a fost o căutare, pentru că ne-am dorit un recipient care să fie, nu neapărat luxury, să arate bine, dar să și ofere ceva. Și am găsit acest recipient, care vine cu studii ce arată că ingredientele naturale păstrate în sticla respectivă ține mai mult, ca proprietăți și ferire de mediul exterior, ca degradare de soare, comparativ cu o sticlă normală.

Lucrurile acestea le-am descoperit pe parcurs, că nu eram pregătiți. (...) Am făcut rost de chirie pentru depozit. Nu m-a interesat preț, nu m-a interesat nimic, pentru că știam din start ce produs voi scoate și în momentul în care  vrei să scoți un anumit produs trebuie să investești în acel produs.

Eu, pentru a exista în ceea ce sunt acum, a trebuit să investesc în mine ani buni de școală. Vrei să arăți bine, investești sport, investești stil de viață. Așa și în produs. Îl vreau cumva, investesc în el.

Nu m-a interesat restul, ci m-a interesat că l-am găsit și mi-am zis că este exact ce aveam eu nevoie. Mi-aș dori ca acest producător să scoată mult mai multe tipuri de flacoane, să putem avea și alt mod de formulare. Mă rezum la ce are și numai de la el vreau să folosesc”, a mai spus creatoarea de creme.

Emanuela Gheorghiță: Să mă compar cu mine, cu varianta mea bună

”După ce am făcut toată această căutare și am pus brandul pe picioare, din punctul de vedere de vedere, al etichetelor, am făcut brandingul. Eu sunt chimist, dar există un brand, există un marketing. Am apelat la oameni care să ne ajute, apoi mi-am spus că trebuie să merg pe ceea ce simt. Eu simt produsul, că e al meu, el tremură în mine, e parte din mine. Sunt femeie, mie îmi place să mă aranjez, eu sunt singura care pot să dau o direcție, din punctul acesta de vedere, al brandingului acestui produs

Așa s-a creat varianta de Alb/Negru, așa s-a creat idea aceasta de a nu te compara cu nimeni, ca femeie, de a fi tu. Comparații zilnice care apar în viața unei femei. Și atunci mi-am dat seama că atunci când mă dau cu creme, asta vreau să simt în fiecare dimineață. Motivaționalul meu împreună cu aplicarea cremei să fie acesta: să mă compar cu mine, cu varianta mea bună”, a mai spus Emanuela Gheorghiță.

În ceea ce privește lansarea brandului, Emanuela Gheorghiță a afirmat că de fapt a lansat un magazin online. ”Produsele mele se păstrează între 5 și 25 de grade, sunt cu principii active destul de mari în compoziție și atunci eu nu am voie să îi permit produsului meu să stea pe rafturi pe care eu nu le controlez.

Și atunci, produsul trebuie să stea la mine în depozit până ajunge la client. Când ajunge la client și îi dă sigiliul la o parte, sigiliul de autenticitate, după este responsabilitatea sa. Dar cât există produsul, până la client, el stă în depozitul meu, controlat, cu fișă de temperatură lună de lună, între 5 și 25 de  grade, cu umiditatea aferentă.

De aceea produsele mele se comandă online, chiar dacă avem stand în saloanele de lux, comanda se face tot online. La stand este un tester unde doamna sau domnul testează produsul, are atingerea cu produsul, dar el va fi comandat online tocmai din acest motiv. Iar tu vei primi acasă, cu certitudinea că a fost ținut unde trebuie”, a mai spus  Emanuela Gheorghiță.

Mai mult decât atât, creatoarea brandului a afirmat că a avut ”un optimism pueril”, dar i-a și încurajat pe cei care au un vis pe care vor să îl pună în practică.

”Sunt un om norocos și pe toată lumea încurajez să aibă acest optimism pueril, acest optimism naiv. La mine a funcționat”, a mai spus Emanuela Gheorghiță.

Mai multe în video:

 

Youtube video image



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Sonia Baciu | Categorie: Lifestyle


Get it on App Store Get it on Google Play



pixel