Departamentul de Comerț și Turism din Dubai (Dubai Tourism) a lansat o nouă campanie globală - Dubai Presents, care implică două staruri de la Hollywood: Jessica Alba și Zac Efron.
Campania invită turiștii globali, căutătorii de experiențe, povestitorii și creatorii să fie parte din imaginea orașului, să își scrie propriul scenariu și să se afișeze în propria aventură teatrală ce folosește drept recuzită locațiile spectaculoase din Dubai.
Bazându-se pe platforma globală 2019 „A Story Takes Flight”, noua campanie Dubai Presents îi prezintă pe Alba și Efron într-o varietate de ipostaze interesante, organizate într-o serie de trailere, create pentru a promova diversitatea experiențelor și obiectivelor turistice oferite de Dubai, menite să inspire spectatorii să caute locațiile ideale pentru a-și spune propria poveste.
Filmată de regizorul premiat al Asociației Regizorilor de Film Americani, Craig Gillespie, campania prezintă o serie de șase filme de scurtmetraj în diferite genuri, începând cu genul Spion-action, fiecare film ducând spectatorii într-o călătorie captivantă prin oraș.
Primul film din seria Dubai Presents îi pune în lumină pe Alba și Efron în calitate de cuplu de antrenori, care reușesc să introducă publicul în genul clasic de acțiune de spionaj, cu secvențe dramatice de spionaj cu turnuri umoristice. Atrăgând spectatorii într-o călătorie prin destinații emblematice precum Burj Al Arab, Jumeirah Al Naseem și restaurantul Pierchic de peste apă, filmul explorează cartierul sofisticat Jumeirah din Dubai înainte de a face o tumbă și de a transpune publicul în peisajul deșertic, spre Hatta, capitala aventurii din Dubai. Aici se găsesc peisaje de nisip și se pot face o multitudine de activități, inclusiv drumeții, ciclism și caiac.
Campania este tradusă în lansată în mai mult de 15 limbi și va fi lansată pe piețele internaționale pe parcursul anului 2021, prin intermediul mai multor platforme, inclusiv TV, OOH, OTT, cinema, digital și social.
Bazându-se pe statutul orașului Dubai de centru global de creație și far al comunității internaționale de producători de film, creatori de conținut și alți creatori aspiranți, campania laudă arta de a spune povești și de a crea conținut de toate formele. Apelând la turiști de toate vârstele, din toate clasele sociale, Dubai Presents demonstrează că orașul Dubai este destinația perfectă pentru oricine, deoarece oferă un spectru complet de experiențe cinematografice pentru toate gusturile.
Actriță de renume internațional, autoare și fondatoare a The Honest Company, Jessica Alba a spus:
„Posibilitatea de a interpreta mai multe personaje în diferite genuri cinematografice în cadrul acestui proiect mi-a dat ocazia să văd orașul în moduri pe care nu mi le-aș fi imaginat. Într-un moment îmi croiam drum prin bazarul de condimente din Dubaiul Vechi, iar în următorul mă aflam la ultimul etaj al iconicului Burj Al Arab, executând propria mea secvență de cascadorie pentru o scenă de acțiune. Orașul Dubai are extrem de multe de oferit - de la locații frumoase până la mâncare uimitoare și o energie pe măsură. M-a captivat din toate privințele.”
Actor și producător premiat [Greatest Showman; Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile; Down to Earth with Zac Efron] Zac Efron a comentat:
„Am mai vizitat Dubai și în trecut, dar nu am putut niciodată să apreciez cu adevărat orașul la valoarea sa reală. În ciuda călătoriilor frecvente pe care le fac, rareori am timp și posibilitatea de a explora cu adevărat și de a mă bucura de atracțiile unui oraș. Deșertul a reprezentat elementul special pentru mine - un peisaj atât de liniștit, calm și aparte de orice am văzut vreodată. Oamenii din Dubai au fost incredibil de calzi și ospitalieri și m-au invitat să mă bucur de cultura alături de ei. Îmi place ideea de a descoperiri și explora locuri, iar Dubai nu m-a dezamăgit.”
Director’s Guild, regizor premiat Craig Gillespie a comentat:
„Cel mai interesant aspect al acestui proiect a fost posibilitatea de a folosi arta cinematografică pentru a prezenta cât de dinamic și divers poate fi orașul Dubai. Pentru unii, acesta este întruchiparea unei aventuri de lux de neegalat, în timp ce pentru alții poate reprezenta o evadare romantică cu ciudățenii și nostalgie sau o călătorie revelatoare spre descoperirea culturii și a patrimoniului locale. Versatilitatea actorilor Zac și Jessica, combinată cu fundalurile dramatice și o echipă multiculturală, a avut ca rezultat o serie de filme spectaculoase, pe care suntem extrem de încântați să le împărtășim cu publicul larg.”
Issam Kazim, Director General Executiv al Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (DCTCM), a comentat:
„Datorită conducerii orașului, colaborării la nivel de ecosistem și a dialogului deschis, Dubai a fost unul dintre primele orașe din lume care și-a redeschis porțile în această perioadă sensibilă din punct de vedre medical și unul dintre primele orașe care a reluat evenimentele de afaceri; găzduind cu succes atât turiști, cât și delegați de afaceri, în depline condiții de siguranță. Anul trecut, am promis oamenilor că Dubai va fi gata să-i întâmpine la momentul potrivit. Acum este momentul, 2021 este anul în care Dubai Presents expune publicului momente perfecte petrecute alături de familie și prieteni. Fie că este vorba de o pauză de weekend, o vacanță prelungită sau chiar o vacanță creativă, promitem că va fi o experiență de succes pentru fiecare turist.”
Urmând protocoalele stricte Covid-19, filmările au avut loc pe o perioadă de cinci zile, cu o distribuție diversă și o echipă de peste 180 de persoane reprezentative pentru 27 de naționalități - implicând în acest proiect de la talente și regizori celebri, producție premiată și echipe creative la un echipaj de filmare de talie mondială, Dubai Presents evocă spiritul creator al unui oraș cosmopolit înrădăcinat în multiculturalism.
Issam Kazim a adăugat:
„Inspirat de Alteța Sa Șeicul Mohammed bin Rashid Al Maktoum, vicepreședinte și prim-ministru al Emiratelor Arabe Unite, și de viziunea conducătorului orașului Dubai de a transforma Emiratul într-o „capitală globală a economiei creative”, Dubai Presents poziționează orașul drept o destinație culturală în care creatorii și povestitorii se completează armonios. Campania susține viziunea strategică a orașului Dubai de a se face cunoscut publicului printr-o lentilă culturală și invită oamenii să își împărtășească viziunea asupra orașului.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News