Vanesa Pîrvulețu a fost invitată la DC Anima, emisiunea dedicată iubitorilor de animale de pe DC News, DC News TV și Parintisipitici.ro, unde a vorbit despre grooming.
Grooming și grooming creativ
Vanesa Pîrvulețu a explicat că grooming-ul presupune stilizarea și îngrijirea animalelor de companie, incluzând periajul, spălarea, tunsul, îngrijirea unghiilor și urechilor, iar grooming-ul creativ presupune vopsirea blănii animalului.
„Grooming-ul, la bază, înseamnă stilizarea și îngrijirea animalelor de companie, cum ar fi: periajul, spălatul, tunsul, unghiuțe, urechiușe, tot ce înseamnă îngrijirea lor, iar grooming-ul creativ înseamnă adăugarea unei vopsele pe blana animăluțului.”, a spus Vanesa Pîrvulețu.
Vanesa Pîrvulețu a explicat că grooming-ul creativ a început la sfârșitul anilor '90 și începutul anilor 2000, devenind popular în Statele Unite și Japonia, cu primele competiții organizate în Japonia în anul 2000. Ea a fost inspirată să înceapă această activitate datorită pasiunii pentru artă și influenței tatălui său, fost pictor. Ea a povestit că a urmat cea mai bună școală de creativitate și culoare din lume, desemnată astfel în 2022.
„Grooming-ul creativ a început la sfârșitul anilor '90, începutul anilor 2000, când a devenit popular în Statele Unite și Japonia. În anul 2000 au fost primele competiții de grooming creativ în Japonia.
Ce m-a făcut pe mine să încep această activitate? Îmi place arta. Am considerat că am cumva parte de ceea ce tatăl meu nu a dus la capăt, tatăl meu fiind fost pictor. Cumva am moștenit culoarea și creativitatea și am decis să dezvolt. Am dat de cea mai bună școală din lume, desemnată în anul 2022 ca fiind cea mai bună școală de creativitate și culoare, la nivel mondial. Este în Tailanda.", a spus Vanesa Pîrvulețu.
Vanesa Pîrvulețu a discutat despre comportamentul oamenilor în ceea ce privește grooming-ul clasic. Ea a observat o dezvoltare continuă în acest domeniu, menționând că mulți clienți vin regulat, unii lunar, alții o dată la 6 luni sau un an. Vanesa a subliniat importanța educării clienților privind toaletarea în siguranță acasă, mai ales dacă nu pot ajunge la salon din cauza costurilor. de asemenea, ea a sugerat că fiecare proprietar ar trebui să aloce zilnic 10-30 de minute pentru îngrijirea animalului de companie, comparând responsabilitatea cu cea a îngrijirii unui copil.
„Cum vezi comportamentul oamenilor? Vezi vreo schimbare, se comportă la fel, vin mai mult, vin mai puțin, investesc mai mult?”, a întrebat Tudor-Tim Ionescu.
„La grooming-ul clasic, da. Să știți că este într-o plină dezvoltare. Vin foarte mulți oameni. Am clienți care vin lunar, am clienți care vin o dată pe an sau o dată la 6 luni, însă trebuie să-i și educi cumva, ca și groomer. Trebuie să le spui că trebuie făcută toaletarea în siguranță chiar și acasă, dacă nu ai posibilitatea să ajungi la salon pentru că este un cost în plus pe care trebuie să-l adaugi pe lună.
Nu avem timp, într-adevăr, însă 10-30 de minute, în fiecare zi, consider că toți avem. În momentul în care ne luăm un animal de companie trebuie să știm că avem un copil, să zic așa.", a spus Vanesa Pîrvulețu la emisiunea DC Anima de pe DC News, DC News TV și Parintisipitici.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News