„Nu te îmbogățești dacă faci Sala Palatului”. Natanticu: „Știu artiști care ies în pierdere cu niște mii de euro”

Data actualizării: | Data publicării:
andrei ciobanu si natanticu foto:youtube/radu tibulca
Descriere foto: andrei ciobanu si natanticu foto:youtube/radu tibulca

Andrei Ciobanu și Natanticu au vorbit, în cadrul podcastului moderat de Radu Țibulcă, despre cum stau lucrurile, de fapt, cu spectacolele la Sala Palatului.

În cadrul podcastului moderat de Radu Țibulcă, Andrei Ciobanu și Natanticu au discutat despre realitățile financiare și logistice ale organizării spectacolelor la Sala Palatului, una dintre cele mai mari și prestigioase săli de spectacol din România. Deși mulți ar putea crede că organizarea unui spectacol la Sala Palatului este o cale rapidă către îmbogățire, cei doi comedieni au dezvăluit că situația este mult mai complexă.

Te-ar putea intesa și: Creștere alarmantă a numărului de persoane care raportează anxietate. Raluca Anton: „S-a triplat numărul de oameni și a scăzut vârsta la care apare”

Cheltuieli mari la Sala Palatului

Andrei Ciobanu a subliniat că Sala Palatului, având o capacitate foarte mare, implică și cheltuieli substanțiale pentru organizarea unui spectacol. 

„Sala palatului, fiind o sală foarte mare, implicit, cheltuielile unui spectacol la Sala Palatului, sunt foarte mari. Se gândește lumea: Dom'le, faceți Sala Palatului, vă îmbogățiți. Nu e chiar așa”, a spus acesta

Natanticu a punctat și diferențele semnificative dintre costurile unui spectacol de muzică și cele ale unui spectacol de stand-up. „La un spectacol de muzică, costurile sunt mult mai mari. Pe când, la stand-up, nu poți să vii cu scena goală, dar nu sunt cheltuielile astea”, a spus el.

Cu toate acestea, și în stand-up există cheltuieli importante. De exemplu, investițiile în promovare pot varia enorm, influențând direct profitabilitatea evenimentului.

Andrei Ciobanu: Noi, când organizăm un spectacol de genul ăsta, noi plătim tot din banii noștri și apoi ne rugăm foarte mult la Dumnezeu și de oameni, să vină și să nu dăm bani de acasă, asta e ideea. 

Te-ar putea interesa și: Consecințele parentingului permisiv. Urania Cremene: „Ne aducem cu toții aminte de celebrele coji de nucă. Nu are cum să funcționeze”

„Trebuie să vinzi cel puțin 2.000 de bilete ca să faci profit”

Natanticu a adăugat că, pentru a obține un profit, trebuie să vinzi cel puțin 2.000 de bilete. Chiar și atunci, profitul este relativ modest, în comparație cu așteptările.

„Pe lângă banii cheltuiți pe promovare, pe afișe, sală, mai ai lumini, sunet, pompieri, salvare. Atunci, sigur, sunt niște cheltuieli și cred că de pe la 2.000 de bilete vândute în sus, tu începi să faci profit. Probabil că niște bani se fac, în ideea în care tu umpli sala, o vinzi pe toată. Probabil că niște bani, niște mii de euro, îți rămân. Dar, până la sute de mii sau zeci de mii, e complicat. Acum depinde și ce înseamnă pentru tine toată cheltuiala din spate, câți bani bagi în promovare.”, a spus Natanticu.

Andrei Ciobanu: Tu poți să promovezi de 50 de milioane sau de 500 de milioane. 

Natanticu: Pe lângă banii cheltuiți pe promovare, pe afișe, sală, mai ai lumini, sunet, pompieri, salvare. Atunci, sigur, sunt niște cheltuieli și cred că de pe la 2.000 de bilete vndute în sus, tu începi să faci profit. 

Te-ar putea interesa și: Care este cuvântul pe care nu îl poate tolera Carmen Tănase: „Mă scoate din sărite. Asta este sărăcie de limbaj”

Andrei Ciobanu: Dacă banii pe care i-ai băgat în promovare sunt la limite normale. 

„Știu artiști din România care ies în pierdere cu niște mii de euro”

Un alt aspect important menționat de Natanticu și Andrei Ciobanu este valoarea simbolică a organizării unui spectacol la Sala Palatului. Chiar dacă profitul financiar nu este garantat, reușita de a umple această sală reprezintă o confirmare a statutului artistului.

"Sala Palatului e o confirmare a artistului în care arată că a ajuns la nivelul în care poate să vândă 4.000 de bilete la un show," a spus Natanticu, „O faci, mai mult, așa pentru tine, ca artist, ca o desăvârșire a ta ca artist”, a mai spus Andrei Ciobanu.

Natanticu: Eu știu artiști din România, care fac Sala Palatului și ies în pierdere cu niște mii de euro. Sala Palatului e o confirmare a artistului în care arată că a ajuns la nivelul în care poate să vândă 4.000 de bilete la un show.

Andrei Ciobanu a completat că marii artiști, precum Andra, Delia sau Smiley, investesc mult în producțiile lor, incluzând instrumentiști, decoruri elaborate, dansatori și invitați speciali, ceea ce crește considerabil costurile, dar și calitatea spectacolului.

„Imaginează-ți că artiștii mari (Andra, Delia, Smiley) au instrumentiști, decor, dansatori, invitați speciali”, a mai spus acesta.

Youtube video image



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Ana-Maria Bugiu | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel